tisdag 15 december 2009

Underliga saker som händer...

Well, well, well... what can I say...
Det finns underliga saker här i världen, satt i köksoffan och sög på min andra kopp kaffe innan jag skulle bege mig till Söder. Så plingelingade det på Skype, en okänd användare, men tänkte att det kanske var någon från laget i USA som saknade mig eller så... men hoppsan Kerstin, så var det inte alls.
För när jag tryckte på svara stirrade jag rätt in i skrevet på en man som onanerade... Jag tittade lite chockat i en eller två minuter, gav honom lite förslag på bättre handteknik, men undrade lite i mitt stilla sinne om det verkligen är upphetsande att ringa upp helt främmande människor och onanera?
Men tydligren gick han igång på det, men det var det bizarraste jag någonsin varit med om... Den här veckan i alla fall...

Inga kommentarer: