tisdag 23 december 2008

Saker och ting jag önskar mig i fodelsedagspresent...

Etersom de flesta inte alls verkar tycka att hjul, skridskor och kullager är något kul alls att köpa till mig, så har jag gjort en liten lista över saker man kan köpa till mig.

- Presentkort på Åhlens (även om jag nu inte kommer kunna handla där på ett tag, eftersom jag joggar till flyget dagen efter födelsedagsfesten.)

- Träningskläder i klarblått eller orange, strumpbyxor och knästrumpor hamnar även under kategoring träningskläder. Jag har storlek medium i tröjor och M-L i underkropp...

- Kitch, kitch, kitch och ni som är konstnärliga får gärna ge ett alster!

- Presentkort på Fast Girl (man kan ringa eller maila dem).

- Presentkort pa ViaDerby.com (Finns pa menyn under Special)

- Enhörning, vad som helst

- DVD:er med Svensk Film som har engelsk text - jag äger redan Smala Suzie och Fucking Åmål

- Presentkort på LowPriceSkates.com

- Blommor undanbedes! Donera istället till Röda Korset, Amnesty eller Greenpeace.

- Suprise me!

- Halsband och smycken!

Inga kommentarer: