tisdag 30 december 2008

Ibland blir man lite lat...


Alltså det är så himla lätt att planera att man skall träna, men när det väl kommer till kritan är det inte fullt lika lätt att få tummen ur. Men jag försöker så gott jag kan… Jag vet att det är jätte, jätteviktigt att jag håller mig i form, och inte ens håller mig i form, utan är i bättre form när jag kommer tillbaka än vad jag var när jag åkte… Hm, semester och komma i form, det har välan aldrig riktigt varit någon underbar kombo.

Men jag försöker så gott jag kan, idag har jag promenerat runt I Vasastan med min fostersyster och när jag kom hem tog jag mig I kragen och körde ett 45 min spänstpass… Det är tredje gången jag kör ett spänstpass sedan jag kom till Sverige, så helt dålig äe jag inte. Fast än har jag inte varit ute och spruning, vilket jag lovat mig själv... brrr...brrr

Igår gick jag och Em till Vasaparken och åkte skriskor, de första tio minuterna var vi som Bambi på hal is, men sedan hittade vi rytmen och började mer och mer se ut som kanadensiska ishockeyproff eller konståknings prinsessor... I våra ögon i alla fall!

Inga kommentarer: