torsdag 4 december 2008

Julklappar... mera julklappar


Jag vill bli klappad till jul, snälla klappar på huvudet... och så vill jag ha en personlig tränare och så vill jag ha ett par nya rullskridskor, som är blåa med gula ränder... Hm, japp... det vill jag ha, och det vore inte så dumt att få en flickvän inslagen med silversnören heller... men man skall inte gapa efter så mycket, för enligt talesättet mister man hela stycket då.

Två veckor kvar till uttagningarna till Rat City, och två veckor kvar på terminen, inte alls så illa. Har redan schemalagt nästa termin, skippat att ha två föreläsningar efter varandra, åtta timmar av föreläsningar får tydligen bara mig på dåligt humör.

Ha ha ha... och ni vet ju alla hur etxreeeeemt trevlig jag är när jag är irriterad, inte direkt charmtrollet urban...

Men jag har i alla fall varit duktig och inhandlat julklappar till alla syskonbarnen och småsystrarna, och lillebror och åt Em såklart! Skall åka hem och slå in paket nu, jag vet att det låter lite larvigt, men jag älskar att slå in pket, jag älskar att handla presenter, men avskyr att köpa dem av en anledning som t.ex. jul.

Inga kommentarer: