måndag 16 mars 2009

Så ibland är sdet svårt att hinna äta ordentligt...


Så självklart fick jag den brillijanta ideen att jag borde äta mer protein, att brist på protein kan vara anledningen till att jag alltsom oftast kännerm ig lite slö i musklerna. När man tränar två-timmars pass fem gånger i veckan måste man faktiskt tänka på vad man äter... och det verkar jag inte alls hinna. Så nu har jag köpt MUSKELMÅL för mina muskler... Första paketet blev middag igår tillsammans med ungsbakade grönsaker, det andra blev frukost imorse tillsammans med kaffe (som jag borde sluta dricka i kopiösa mängder...)

Jag rapporterar tillbaka om några dagar hur det kommer att utveckla sig, det är spännande, kommer mina muskler bli snabbare, piggare och spänstigare... var det brist på protein som var orsaken?

Inga kommentarer: