onsdag 11 mars 2009

OKEY ärligt talat jag är helt knäpp... men många damer blir det...

Jag vet helt klart inte vad som är bäst för mig, för om jag visste det skulle jag absolut inte vara sjukt förälskad i en halvgalen tjej som i bästa fall tycker att jag skulle kunn vara hennes wingman. Vi kan kalla henne Knas och spelar i ett av RatCitys andra lag, jag träffar henne flera gånger i veckan, och alla är helt överrens om att hon är spritt språngande galen... men det har ju aldrig hindrat mig tidigare...
För att göra det hela lite mer komplicerat så har hon varit ihop med en av min lag+kamrater och haft historier med minst tre andra tjejer jag rullar med (hej och välkommen till den lesbiska verkligheten). Jag kan helt enkelt inte komma över hur attraktiv jag tycker hon är, inte ens när hon kör axeln i mitt blåbankade revben och skrattar.
Hm, jag kanske är lite sadist...

Men ovanpå det så har jag en liten 22-årig beundrarinna, som tycker att jag är koolast och tuffast i världen, men vad gör det, när jag bara har ögon för Knas. Och Annie som jag var på några sporadiska dejter med för några veckor sedan textade mig för att fråga m vi skulle ta en öl tillsammans på torsdag...

Det är väl som de säger, om det inte är en sak så är det en annan... ha ha ha ha... de bara faller för mig...


Inga kommentarer: