söndag 15 mars 2009

Alla vet att jag inte borde fa sjunga karoke....

Jag antar att det var några år sedan senast... och mycket mer onykter var jag då... Men Grave Danger hade karoke kväll, och jag var inte sen att pallra mig upp på scen. Eftersom ajg är knäpp lät jag Knas välja låt jag skulle sjunga... valet föll på ABBAs Dancing Queen...

Det första Knas sa efter min mycket imponerande föreställning var...
- I had NO clue that you really cant sing.... but it was adorable...

De flesta var dock rörande överrens om att mitt bidrag till kvällens underhållning var ett av de mest underhållande! (tilläggas bör även att jag är TONDÖV och jag kan bara refrängen till sången eftersom jag ALDRIG i hela mitt liv lärt mig en text utantill, av någon underlig anledning kan jag komma ihåg sammanhang, men exakta ordföljer är för mig främmande)

Inga kommentarer: