torsdag 24 juli 2008

Mitt liv kretsar verkligen runt mina tomatplantor och derby... och så jobber förståss...

Jobbet rullar på, det är rutin, man måste alltid vara trevlig, men mina och Megans kunder verkar uppskatta att vi är lite uppskruvade, dansanta och nära till skratt.
Idag var inte min dag, det var som om jag aldrig riktigt vaknade till, jag trampade vatten, mitt på torra land. Meg hällde i mig espresso shot efter espresso shot vilket gjorde att jag sista timmen i princip stod och stampade på samma fläck och bara log medans hela kroppen hoppade runt. Våra kunder verkade mycket roade mot all förmodan och vi gick hem med 31 dollar var i dricks...

Väl hemma fick jag Martha Steward ryck och sorterade alla smutskläder i färg och började fernetiskt tvätta. Inte enbart mina kläder, utan även den frånvarande motorcyckel marodörens.

Inga kommentarer: