söndag 24 augusti 2008

Saker och ting börjar röra sig

Fyra dagar hemma i Sverige, knappt, betyder ett fullspäckat schema...

Idag åt jag frukost på Vurma, Vasastan med Maria och Em, åt sjukt mumsig sallad och tjattrade på som sig bör när man inte har setts på ett bra tag. Mötte sedan upp med MiniMe och Ulli, för att vandra runt på stadens gator och inspektera HMs utbud. Jag fann en helt fantstisk kjol i 50tals anda och tjusiga platta stövlar, som jag planerar skall hålla fossingarna varma i regninga Seattle.

I morgon skall jag äta lunch med min kära Moder, för att sedan möta upp med LilHaza och rulla till Sollentuna... och nör jag säger rulla, menar jag med rullskridskor på fötterna. Skall bli kul att skejta på ett nytt ställe... Har inte rullat på fyra dagar, det är ovanligt länge för att vara jag... ahhhrghh...

Efter det ska jag nog träffa Maria igen, sedan möta upp med MsNoob för att sedan slutligen äta middag med min käre fader...

Inga kommentarer: