tisdag 8 september 2009

Lika bra att stanna borta... eller komma hem...

Fick ett text fran en kompis hemma i Sverige igar, hon har blivit mamma, vi ar lika gamla, vi drack punkdunk tillsammans, hon skrev att ett gammalt hangel och van till oss skall bli pappa... kors i taket... en till...

Sedan skrev hon att vi fortfarande ar unga, lika bra att leva nu.

Sedan ringde mamma, hon sa att min fostersyster kanske skall flytta hem till Stockholm, trots den fasta anstallningen i Paris, hon sa att min styvbror har sokt till Polishogskolan och kopt hus (han och jag ar lika gamla och jag retade honom for hans forsta flickvan)... Hon sa ocksa att hon saknade mig, att jag var sa langt borta...

Idag fick jag ett mail fran min kare fader, han skickade bilder fran golfbanan, det sag ut att regna... och jag skrev tillbaka att jag saknade honom och skickade bilder pa nar jag plockade bjornbar pa en o nagonstans utanfor Seattle.

Jag pratade med min bror i lordags, han vill starta eget, i Sydamerika eller Kina, nagonstans pa behorigt avstand fran Sverige...

Idag vinkade jag hejda till Krissy, som efter en vecka i Seattle akte tillbaka till Los Angeles dar hon bor, om fyra veckor har filmen hon har en biroll i premiar. Hon fragade om jag ville komma, jag sa nej, for da ar jag i Denver for de regionala masterskapen, som forhoppningsvis skall ta oss till de nationella masterskapen...

Inga kommentarer: