tisdag 25 november 2008

Jag erk'nner, jag gillar verkligen mitt liv just nu!

Jag satt i bilen i morse, påväg till kiropraktorn, och fick ett SMS av Summer som frågade om jag ville vara hennes dejt till RatCity balen. Sedan ringde Colt och frågade om jag ville äta lunch med henne.
Efter att min rygg blivit knakad till både höger och vänster funderade jag lite på hur jag mår, och insåg att jag mår sjukt bra. Att jag inte mått såhär bra på flera år, att allt verkar falla på plats. Det enda jag saknar är ett meingsfullt jobb, så just nu håller jag på och klurar på hur jag skall kunna använda all min kunskap och erfarenhet och göra något av det.
Något på riktigt...
Jag åkte förbi posten för att hämta upp ett paket bästa Bögen skickat från Danmark, med världens gosigaste mysiga rosa sjal i. Mumsfillibabba!

Det är fyra veckor kvar till Rat Citys uttagning, och jag är egentligen inte särskilt orolig, men självklart är jag orolig. Jag har som man säger: lagt alla mina ägg i en korg.

Inga kommentarer: